FAQ – Wasze pytania odnośnie organizacji



dj-na-wesele-slask-opoleGDZIE GRAMY
 – obsługujemy wesela przede wszystkim na terenie Śląska i okolicach Opola, jednakże  nie dalej niż 100 km od Katowic (dalsze odległości możliwe w miesiącach: listopad-marzec).  W odległości 50 km od Zabrza nie ponosicie dodatkowych kosztów związanych z transportem. W przypadku imprez dwudniowych prosimy o zapewnienie noclegu w okolicach miejsca imprezy.

CZAS TRWANIA – prowadzenie przyjęcia weselnego liczone jest od przybycia pod lokal Gości lub Pary Młodej i trwa 12 godzin (lub/oraz maksymalnie do godziny 5:00) – ewentualne przedłużenie ustalane jest indywidualnie pod koniec przyjęcia, z tym że zastrzegamy sobie możliwość nieprzedłużenia ze względów logistycznych drugiego dnia.

CENA – koszt oprawy przyjęcia ustalany jest indywidualnie i w głównej mierze jest zależny od terminu: miesiąca i dnia tygodnia oraz miejsca imprezy. Ilość uczestników nie ma wpływu na cenę – bawimy tak samo 30 lub 300 osób 😉

REZERWACJA TERMINU – właściwa rezerwacja terminu następuje WYŁĄCZNIE poprzez spisanie umowy lub/oraz wpłatę zadatku – umowę można sporządzić także poprzez internet – dotyczy dużych odległości lub po prostu chęci natychmiastowej rezerwacji. Nie ma możliwości rezerwacji tzw. „na słowo”. Wszelkie rozmowy telefoniczne lub mailowe traktujemy jako niezobowiązujące.

ILOŚĆ OSÓB – wszystkie przyjęcia prowadzimy w duecie, jednakże w przypadku wyjątkowego zdarzenia losowego (wypadek, choroba itd. ) imprezę poprowadzimy w pojedynkę 🙂 Dzięki temu nie musimy szukać kogoś w zastępstwie, co mogłoby być wielkim rozczarowaniem dla Pary Młodej. Cokolwiek by się wydarzyło – wybierając nas, możecie być pewni, że impreza zostanie zorganizowana na najwyższym poziomie, wg sprawdzonego scenariusza niezależnie czy przyjęcie poprowadzi jedna czy dwie osoby 🙂

SPRZĘT – zawsze zapewniamy profesjonalne nagłośnienie i oświetlenie, a także inne efekty wizualne widoczne na materiałach foto-video.

JĘZYK – prowadzimy imprezy wyłącznie w języku POLSKIM.

MUZYKA – preferujemy różnorodny repertuar – obserwując bieżącą sytuację na parkiecie staramy się dobierać gatunki muzyczne i zabawy tak, aby „wycisnąć” maksimum pozytywnej energii z Waszych Gości. Stawiamy na przeboje doskonale znane i lubiane, czyli takie, które dobrze się kojarzą i dają gwarancję udanej imprezy. Odradzamy imprezy monotematyczne… w skrócie: rodzaj muzyki dobieramy na bieżąco na podstawie stałej obserwacji uczestników imprezy – ich poczucia humoru, charakteru, zaangażowania itd 🙂

BLOKI MUZYCZNE – nie ma ograniczeń co do trwania bloków muzycznych – wszystko zależy od kondycji i zaangażowania Waszych gości – mogą trwać zarówno 30 minut, jak i 2 godziny bez przerwy 🙂 W trakcie przerw kiedy można swobodnie porozmawiać i odpocząć pomiędzy szaleństwem na parkiecie, odtwarzana jest nastrojowa muzyka.

ZABAWY – prowadzimy zabawy, quizy, konkursy, tańce integracyjne, synchroniczne, animacje itd. Jednocześnie aktywnie uczestniczymy w zabawach i tańcach animacyjno-integracyjnych razem z Wami i Waszymi gośćmi, przez co nie sprawiamy wrażenia biernie prowadzących zza konsoli – po prostu bawimy się wspólnie i do każdego przyjęcia podchodzimy emocjonalnie 🙂 Nie stosujemy zabaw z podtekstami, wulgarnych, wykraczających poza granice dobrego smaku i powodujących zakłopotanie u Waszych gości.

ZAIKS – choć posiadamy oryginalne płyty oraz najwyższej jakości pliki cyfrowe, w tym sporą część z prawem do publicznego odtwarzania, obowiązek opłacenia tantiem za publiczne odtwarzanie muzyki ma Organizator imprezy – w domyśle Restauracja lub Para Młoda (przeczytaj ZAiKS bierze się za nowożeńców). Zdecydowana większość Restauracji lub Domów weselnych posiada całoroczne umowy z ZAIKS – warto zapytać o to managera sali. Jeśli nie ma takiej umowy – opłatę jednorazową wnosi Para Młoda w najbliższej właściwej placówce ZAIKS-u.